منم یکی از اون 11 تام

به نظرم این آهنگ ارزش گوش دادن داره

فعلا متنشو بخونید

اگه دوست داشتید دانلودش کنید

*منم یکی از اون 11 تام*-تتلو

 

 بچه های ما نداشتن مدرسه فوتبال

پا گرفتن تو زمین خاکی تو مدرسه تو پارک
یادنگرفتن از معلم اروپایی
بالا اومدن با گل کوچیکو با روپایی
نداشتن رژیمای سبزیهای خارجی
نرفتن اردوها و تفریحای کالجی
زمینایی که حتی نداره جا آبخوری
توپ پلاستیکی دولایه دروازه ها آجری
هزارتا داستان که بپیچن از خونه
همه با لباسایی که بی شک ارزونه
ولی باز همیشه گفتن چقدم خوبه
بهترین مربی هم که بچه محل بوده

 

با ایــمان ما میریم جلو بگو یا مرگ یا ایــران
قهرمانیم مــا…

♫♫♫

کم نداشتیم عابدزاده هارو
با غیرت ، نبوده کسی راه بندازه مارو
بی منت ، زحمتارو بزار پای کادو
نداره یه خارجی حتی یه بابای مارو
که پینه بسته دستش
خسته هستش
ولی خب بازم داره دست بخشش
کمرش دیسک داره
ولی خم نیست آره بیست ساله که سرپا ایستاده اینا نمره بیست داره
از جنوب تا انزلی من
علی کریمی و خسرو حیدری کم ندیدم
ایرانیا تو جنگ سختو واسه هم ظریفن
نمیشه نداریم من همه فن حریفم

سیر میشدیم توراه با نون
کفش رنگ میداد به جوراب هامون
نمیدادن تو پارک رامون
امکانات نبود تو باشگامون
زمینامونم همیشه توراش پاره
توپاش داغون…
چهار سالی یه بار اونم شاید
اگه شانس دره خونت اومد باید
خودتو بدجور ثابت کنی حساب کن
حتی رو همسایت
ما هممون پشت همدیگه
با شعار یا زهراییم
ما همه کل ایران امسال
یکی از اون یازده تاییم
یکی از اون یازده تایــیــم…
میریم جلو یازده تایی…

با ایــمان ما میریم جلو بگو یا مرگ یا ایــران
قهرمانیم مــا…



نظرات شما عزیزان:

سیما
ساعت15:41---13 خرداد 1393
وب خوبی داری خیلی دوست دارم تبادل لینک کنیم اگه موافقی لینکم کن تا بعد لینکت کنم

ريحانه
ساعت1:21---8 خرداد 1393
لايك

سهند
ساعت11:33---27 ارديبهشت 1393
باشه باو رفتم

سهند
ساعت11:32---27 ارديبهشت 1393
بازم گول منو خوردی!!!!

باشه بابا فهمیدم دوستم داری!!

نیاز به گریه نیست!!!

کاری باری؟
پاسخ:بپیچ کپک تا نصفت نکردم!


سهند
ساعت11:30---27 ارديبهشت 1393
چته هی رنگ عوض میکنی!!!

گوشیتو جواب بده کارت دارم
پاسخ:باز شروع شد؟ زنگ نمیزنی بعد میگی چرا جواب نمیدی:( برو گم... دوباره:( نبینمت! دلم واست تنگ شده بود بیشعور بیشتر بهم سربزن


سهند
ساعت11:29---27 ارديبهشت 1393
بمیری با این کار کردنت که منو کشتی!!!
پاسخ:خیلی امروز میشنگی! خبریه؟


سهند
ساعت11:26---27 ارديبهشت 1393
هیچ

همه چی آرومه!

ملیکا چطوره؟
پاسخ:اونم خوبه هی به من میگه تو و سهند بیمعرفتین یاد منو نمیکنید الان امتحاناش شروع شده شاید بعد امتحانام برم دیدنش شایدم برم سرکار نرم شهرستان


سهند
ساعت11:25---27 ارديبهشت 1393
میدونم از ته دلت نبود پس به دل نمیگیرم!
پاسخ: آسفالت! چه خبرا گمشده؟


سهند
ساعت11:24---27 ارديبهشت 1393
منو ببره اونوقت تو چه خاکی میخوای تو سرت بریزی از دوری من!
پاسخ:تو باز خودتو الکی تحویل گرفتی؟ اصن ببرت از شرت راحت شیم!


سهند
ساعت11:23---27 ارديبهشت 1393
رفته بودم پیشواز بازیهای جام جهانی!
پاسخ:غلط کردی عزیزم! گوشیتم که یوقت جواب ندی! ال ببرت!


سهند
ساعت11:22---27 ارديبهشت 1393
کی برگشتی جنازه؟
پاسخ:سلام کپک! خوبی؟ کدوم .... بودی؟


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 27 ارديبهشت 1393برچسب:, | 1:30 | نويسنده : آتریسا |